Back to top
Vuelva a la lista de diccionarios online

màrqueting de continguts - Neoloteca

Presentación
màrqueting de continguts màrqueting de continguts

  • ca  màrqueting de continguts, n m
  • es  content marketing, n m
  • es  marketing de contenidos, n m
  • fr  marketing de contenu, n m
  • fr  marketing de contenus, n m
  • en  content marketing, n

Comunicació > Publicitat

Definición
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca.

Nota

  • És màrqueting de continguts, per exemple, la creació al web d'una empresa de roba infantil d'un espai amb informació sobre l'evolució i la cura dels infants, o, en el cas d'una empresa de llet, l'obertura d'un canal de vídeos a internet amb informació sobre la llet i amb receptes i consells de cuina en què s'utilitzi aquest producte.
  • Criteris aplicats pel Consell Supervisor en l'aprovació del terme màrqueting de continguts:

    S'aprova el terme màrqueting de continguts, calc de l'anglès content marketing, pels motius següents:

    ·és una forma ja molt utilitzada entre els especialistes de l'àmbit, al costat del manlleu anglès;

    ·és una forma motivada semànticament i lingüísticament adequada;

    ·es documenta, anàlogament, en altres llengües romàniques;

    ·té el vistiplau dels especialistes de l'àmbit.

    Es desestima la forma màrqueting de contingut perquè es creu que la forma aprovada, amb el plural continguts, és més precisa i transmet clarament la idea que els continguts poden ser diversos.

    [Acta 563, 12 de setembre de 2013]