geomàrqueting
geomàrqueting
- ca geomàrqueting, n m
- es geomarketing
- en geomarketing
Sistemes d'informació geogràfica > Ciències de la informació geogràfica > Geomàtica > Geomàrqueting
Definition
Aplicació del màrqueting que es fonamenta en criteris geogràfics amb l'objectiu d'identificar i localitzar perfils de clients, punts de venda i àrees de mercat, mitjançant cartografia temàtica i sistemes d'informació geogràfica.
Note
- El geomàrqueting inclou tant l'anàlisi de clients com l'anàlisi d'establiments. Les anàlisis se solen aplicar tant per a conèixer la pròpia implantació, efectiva o potencial, com la dels competidors.
-
La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:
NUNES, Joan. Diccionari terminològic de sistemes d'informació geogràfica. Barcelona: Institut Cartogràfic de Catalunya: Enciclopèdia Catalana, 2012. 551 p. (Diccionaris Terminològics)
ISBN 978-84-393-8863-0; 978-84-412-2188-8